August 05, 2009

kenak panas gilak...


kedak apa jak rs panas tok. eeee~ x suka.. rs nak minum aek nyaman2 jak tym panas tok.tp,bgs gik minum aek mati tek nak.. mak ku da beli hai o ariya... aek nya nyuruh bibir ku ngelupas.kerin gilak.beralkali gilak kali...xjadi la bekal air ya kesekolah.. aku embak aek masak jak.. mok minum aek tok!~!~----------------------------------------------->
sedap..aek teh tarik peng..hehehehe...gmbr aek tym minum rah sematan ariya.. tok menu nya...debah tok.

aus aku ngga senarai aek ya koh.... mun nak mlh kedirik,xpandey.. eeeeeeee!~

aku sebenarnya semangat nak ngajar,p stress ku perange miak kedak setan ya... lagik cgek,aku mls make conversation ngn cekgu2 cya..mostly,entahla....aku xbrapa suka la...tp,sapa la ku tok nk menyuarakan pendapat aku cya.. satu malaysia,tp xberhak bersuara.. aku gik bru juak rah skolah ya..stress jak rs dirik.... kad bank ku telah siap dipolah aritok tek. so,aku hepy ckit la..ckit la.. sik banyak. hehehe...

mun sapa2 nak fitnah aku ya,aku nk nangga depan mata ku mpun hari kejatuhan nya... yikes.. i lyk!~ huhu..pahal aku tok?negatif2 tok??hahahaha.. perasan kedirik oh.. tp,urg pdh,instinct bah...

aku xmasok kelas 3 I tek.. pa ku lupak indh....bisa palak.. sak nya la..biak kelas ya berolah gilak. aku ada ka xda sama jak.. mun aku ada,cdak nyakit ati aku...mun aku xda,pun nyakit ati aku.konon aku dianok la tek,xmasok kelas. go to hell la tokrg...~ I DUN CARE!!

tokrg nak lalok ka apa ka lam kelas,its ur problem....not mine... aku dh ngajar,yg lain terpulang la nak....bkn mok leave responsibility..p,aku xda ngangkat sumpah jd cikgu,so why bother...lalalalalala!~

0 critics: