June 14, 2009

about me yo!~part 1

since tis is the first tym im using blogspot,thrs still a lot of thing i need 2 learn..not that i never blog b4.. i do blog at my fs..tp,dh xupdate lamak dh..so,thx to tis person

sbb encouraged aku msok benda tok.. blhla juak aku share ngn kwn2 apa yg im up to at kebelakangan tok.. first n foremost,ofcourse la mok introduce myself nak... well,this is me..


but ofkosla,wayyyyy back then... holding kitten ya my bro.. at the right side ya my lil sis.. i wonder y im soo kurus la back then. thx to kfc,secret recipe,ayam penyet n manok panggang e-mart for making me wut i am today. yer...(slhkan mknn indh).. bila jpa jak kt mall ka apa,org mesti tegur,

"eja,makin berisik la kau. dolok kt kolej kurus da jak"

"haiee....cepat juak ko gemuk nor ouh.."

am i? am i that gemuk??sumtyms kecik ati juak la nak,bila ditegur mcmya,tp telan sajala..
senyum sajala~
body aku tok,cepat berisik,cepat juak slim blit.. so,aku xperlu nk riso.. cannot blame on my body juak.. just accept wut god has create.. im still eja right.. either u take it or leave it..ngee!~

0 critics: