Showing posts with label event. Show all posts
Showing posts with label event. Show all posts

December 28, 2009

nikah in+ kekah myra ngan ayad

wah3..banyak na event ari minggu ya tek eh..sik sempat nak update lam blog..leka kulu kilir ke kuching...angol nyawa i tok...[-_-]......sik sempat nak ambik gambar nya ngn bininya..sbb bergaut ke kuching gik pasya..marathon apa tuk..??? makan banyak eyh tym pengilan...nait sekilo alu..adeh2..

tokla gambar2 yang diambik tym di lunduk ya...

tym kezen ku berjalan nak ke rumah pengantin perempuan...nak ne sorang la pengantin tok..sm jak baju pengapit tok.????ahahah

udakku ngegeh juak nak bergambar..

miak paling hensem kt majlis ya! aniQ~~~ ..anak kazen ku

pelamin...

biasala..pebret kiddo ku tok..harus ada aksi nya!

pasya,g kuching untuk agak biak demok tok!~

cumel!~
and...meet amyra~

amyra: udak..amik gmbr mek..aju~ and then irfan came up..from no where


amyra: uh.oh..(keruk)
irfan: c'mon sweetheart.lets take a pic together!~
(luks like sum1 didnt expected a companionship)


amyra: stil keruk(play my best behaviour)
irfan:~~

after a few snaps...

(-_-').....

lepasya,aku kuar joging kt civic centre...and main buih2...

dan sungguh penat hari itu!~..

November 28, 2009

beday myra+raya aji

event:amyra's 2nd birthday anniversary date: 27th november 2009 birthday present: check!




beautifully wrapped.




other preparation:check!(it reminds me of party planner with david tuttera)

cake:makapak nya beli ofcourse.CHECK!~=)
its secret recipe choc cheese.kek nya padat gilak.cepat rs full.hadoh.
and her picture with the cake herself.terkejut kali jak muka

and her.again...
in upin ipin tshirt
...ngukur tinggi?
...
k... quote of the day!

the night before

the night before raya qurban,im helping mom to make nasik impit.

first,u have to cook the nasik.make sure air lebih sedikit because..we have to make it sedikit lembap..we are going to cook nasik impit,u guys...=P

picasa sux.hilang indh text nya.S**L eyh


(click yea,to enlarge)..
piss off because off picasa stupid2 dear picasa.&$%#%#%$@@!!!!